Premi Llegir 2016

PREMIS_LLEGIR_2015_WEB

La Fundació Bromera convoca des de fa cinc anys el Premi Llegir que vol estimular treballs de creació sobre la importància de la lectura. Ací podreu consultar les bases d'aquest premi i d'altres, i també podreu llegir els articles guanyadors al llarg de les quatre edicions anteriors.

Anna Rubio Fandos guanya el Premi Llegir 2016

IMG_6978

La professora de valencià Anna Rubio Fandos és la guanyadora del Premi Llegir 2016 per l'article «Bona nit, Tirant». Mentre que el també ensenyant Dídac Botella i l'escriptor Juli Capilla han aconseguit el segon i el tercer premi gràcies als textos «Llibretat» i «La lectora clarivident».

Llegiu-ne més...

Bases Premis d'Innovació Educativa Ciutat d'Alzira 2016

premisinnovacioeducativa2016

Descarrega't les bases del XI Premi d'Experiències Foment de la Lectura «Ciutat d’Alzira» i del XVIII Premi d’Experiències d’Innovació Educativa «Ciutat d’Alzira». Les experiències i els treballs aspirants als premis convocats s’hauran de presentar fins al dia 31 d'octubre de 2016.

Bases PDF

Bases del Premi Llegir 2015

imatge_premi_llegir_menuda

La Fundació Bromera convoca la quarta edició del Premi Llegir per a estimular treballs de creació sobre l'experiència i la importància de la lectura.. El termini es tanca el 30 de novembre.

Consulta les bases en : PREMI LLEGIR 2015

Premis d'Innovació Educativa Ciutat d'Alzira 2015

premis_nnovacio_web

Descarrega't ací les bases del X Premi d'Experiències Foment de la Lectura Ciutat d'Alzira 2015 i del XVII Premi d’Experiències d’Innovació Educativa «Ciutat d’Alzira». Les experiències i els treballs aspirants als premis convocats s’hauran de presentar fins al dia 30 de novembre de 2015.

Pàgina 1 de 8