Altres activitats

La Fundació Bromera participa habitualment de la programació d’altres entitats com ara ajuntaments, centres educatius, biblioteques, associacions, entitats culturals, universitats i molts més col·lectius que en sol·liciten la col·laboració i l’assessorament per a posar-hi en marxa les iniciatives pròpies. Ací trobaràs una completa agenda d’activitats relacionades amb el món del llibre i la lectura en les quals col·laborem.

Encontes, 13 Festival de Narrativa Oral Altea

ENCONTES-2016-FINAL-baixa
 Un any més, la Fundació Bromera col·labora amb el festival Encontes, un punt de trobada entre animadors a la lectura i lectors que se celebra a Altea des de fa 13 anys.

Educació de qualitat amb BIOagradables

Educacio_Qualitat_Valencia

El pròxim dijous, 6 d'octubre, a partir de les 18 hores estarem en la BIO oficina, situada a la plaça de l'Almoina número 4 de València, participant en l'activitat «Educació de qualitat».

Llegiu-ne més...

Formació en animació lectora a la Universitat d'Alacant

Sessio_VLabrado_2

La Fundació Bromera col·labora en la formació del foment lector dels alumnes de Magisteri de la Universitat d’Alacant durant este curs, fruit  de la col·laboració amb el Programa d'Extensió Universitària de la Facultat de Filologia.

Mostra professional Contescoltes 2013

Coberta_contescoltes_13_m

El divendres, 25 d'octubre de 2013 tindrà lloc, al Monestir de Simat, la sisena edició de la Mostra Contescoltes. Bibliotecaris, gestors culturals, contacontes, docents i estudiants de cicles formatius són els destinataris i participants d'aquesta sisena Mostra professional que després de sis edicions consecutives està plenament consolidada.

Pàgina 1 de 3