Xarrada sobre l’Espai Joan Fuster al MUMA

imageFUSTER

El saló d'actes del Museu Municipal d'Alzira (MUMA) acull la xarrada «Espai Joan Fuster. Obert i plural», a càrrec de Salvador Ortells Miralles, coordinador de l'Aula Didàctica de Cultura Contemporània Joan Fuster.

Un esdeveniment presentat pel director de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, Josep Antoni Fluixà. L’acte se celebrarà el 15 de desembre, a les 17.30 h, al MUMA (c/ Sant Roc, 16, Alzira).

L'Espai Joan Fuster és un museu, un centre de documentació i una aula didàctica sobre l'escriptor valencià creat recentment per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Podreu conéixer de primera mà què s'hi fa, i pot ser enriquidor tant per al professorat com per a la gent interessada en la cultura en general.

Les institucions o entitats de caràcter local i comarcal, com ara els instituts d'estudis comarcals, són habituals en altres ciutats i comarques, però inexistents a Alzira i a la comarca de la Ribera, si exceptuem aquesta de Sueca.

imageFUSTER

.