Formació en animació lectora a la Universitat d'Alacant

Sessio_VLabrado_2

La Fundació Bromera col·labora en la formació del foment lector dels alumnes de Magisteri de la Universitat d’Alacant durant este curs, fruit  de la col·laboració amb el Programa d'Extensió Universitària de la Facultat de Filologia.

Pla foment lector de centre

dubuix_web
Data d'inici: Dissabte 15 d'octubre de 2011

Data de cloenda: Dissabte 10 de desembre de  2011

LlocCastelló 15 d'octubre

Benidorm  19 de novembre

i        València    28 de novembre

València  10 de desembre

Text introducció :

Les sessions formatives es faran per a que arribe a totes els mestres i professors del territori valencià, per això es fan a Alacant, Valencià i Castelló. Les jornades comptaran amb experts en l'àmbit del foment lector com el mestre i escriptor Josep A. Fluixà, l'assessora de biblioteques escolars del Govern d'Aragó, Carmen Carramiñana. l'assessora de biblioteques escolars de la Xunta de Galícia, Cristina Novoa. D'altra banda també es presentaran recursos i estratègies per a fomentar la lectura com les maletes viatgeres que seran presentades per Anna Ballester i Almudena Francés. La jornades es tancaran amb l'actuació de Montserrat Fons La Fada Gina, que per primera vegada es presentarà a la Comunitat Valenciana.

La Fundació Bromera ha utilizat com a model de pla de foment lector de centre el que ha elaborat el director de la Fundació Bromera per al foment de la lectura, Josep A. Fluixà. Podeu consultar-lo ací:

Descarregar el programa: Castelló

Descarregar el programa: Benidorm