Pla foment lector de centre

dubuix_web
Data d'inici: Dissabte 15 d'octubre de 2011

Data de cloenda: Dissabte 10 de desembre de  2011

LlocCastelló 15 d'octubre

Benidorm  19 de novembre

i        València    28 de novembre

València  10 de desembre

Text introducció :

Les sessions formatives es faran per a que arribe a totes els mestres i professors del territori valencià, per això es fan a Alacant, Valencià i Castelló. Les jornades comptaran amb experts en l'àmbit del foment lector com el mestre i escriptor Josep A. Fluixà, l'assessora de biblioteques escolars del Govern d'Aragó, Carmen Carramiñana. l'assessora de biblioteques escolars de la Xunta de Galícia, Cristina Novoa. D'altra banda també es presentaran recursos i estratègies per a fomentar la lectura com les maletes viatgeres que seran presentades per Anna Ballester i Almudena Francés. La jornades es tancaran amb l'actuació de Montserrat Fons La Fada Gina, que per primera vegada es presentarà a la Comunitat Valenciana.

La Fundació Bromera ha utilizat com a model de pla de foment lector de centre el que ha elaborat el director de la Fundació Bromera per al foment de la lectura, Josep A. Fluixà. Podeu consultar-lo ací:

Descarregar el programa: Castelló

Descarregar el programa: Benidorm