Quadern didàctic: El llibret de la falla. La Malva 2017

Format: 14,5 x 21 cm

Pàgines: 32

Edició: 2017

Els monuments fallers de la comissió de la Falla Plaça Malva, tant l’infantil com el dels adults, tenen relació amb el contingut del llibre, amb les diferents activitats culturals que celebra l’associació al llarg de l’any o bé amb la temàtica dels concursos de narrativa o de poesia infantil que convoquen.

L’objectiu és unir la festa amb la cultura i donar suport al treball que fan distintes persones i entitats a favor de la millora de la nostra societat, fomentant, per exemple, l’hàbit de la lectura. Es tracta d’una guia lúdica i entretinguda que s’inicia amb la lectura d’una selecció de lletres de cançó en valencià. És, a més, una guia que s’ha fet gràcies a la col·laboració de persones que mostren sempre la seua predisposició a participar en les iniciatives de la falla.

Descarregar