Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2016

Correu electrònic Imprimeix PDF

Quadern didàctic commemoratiu Abril, mes del llibre 2016

diallibre15gran

Des de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura volem sumar-nos a les commemoracions literàries del 2 d’abril, i del 23 d’abril, Dia Internacional del Llibre i dels Drets d’Autor. És per això que, amb el lema «La lectura, una porta a l'aventura», hem editat el cartell que enguany ha creat la il·lustradora valenciana Paulapé.

La guia didàctica , gratuïta, a color i en A4, està disponible en www.fundaciobromera.org i s’ha editat per a celebrar el Dia del Llibre.

La guia com és habitual, commemora ambdós efemèrides. A més, com és habitual, ens fem ressò d'altres aniversaris literaris amb l'objectiu principal d'aconseguir que les festivitats literàries se celebren arreu del món i que els lectors coneguen els nostres autors. Enguany, ens retrobem amb els clàssics amb la commemoració del 400 aniversari de la mort de Shakespeare i Cervantes, i també dediquem una atenció especial a la celebració de l'any Ramon Llull i l'any Sor Isabel de Villena.

La guia està dirigida a xiquets i xiquetes entre 8 i 12 anys i inclou fragments de textos clàssics de la literatura universal. A més d'activitats didàctiques sobre els textos i informació sobre el motiu de la celebració del Dia del Llibre arreu del món, la guia inclou recomanacions per edats amb detall de l'autor, l'editorial i l'any d'edició, que ajudaran els lectors a trobar els llibres a la biblioteca o a la llibreria, i que permetran als docents i els mediadors culturals treballar les activitats de la guia a l'aula.

Condicions d'adquisició: Es permet la reproducció si se n'esmenta la procedència

Ací pots descarregar-te la guia didàctica en PDF i fulls solts per a imprimir-la i treballar-la directament amb l'alumnat. En aquest format podràs guardar-te-la i imprimir-ne tantes còpies com necessites. (Per a imprimir-la en A4, quan faces la impressió, has de triar impressió a pàgina completa).

Edita: Fundació Bromera, 2016
Il·lustrador de la coberta: Paulapé
Format en paper: 14,5 x 21 cm  Pàgines: 32

Cartell commemoratiu Abril, mes del llibre 2016