Quadern didàctic: El llibret de la falla. La Malva 2016

Format: 14,5 x 21 cm

Pàgines: 32

Edició: 2016

Edita: Associació Cultural Falla Plaça Malva amb el patrocini de la regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Alzira i la col·laboració de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura.

La guia didàctica que vos oferim a continuació va dirigida a l'entreteniment i a la formació dels xiquets i de les xiquetes, i ha estat ela·borada per Josep Antoni Fluixà, director de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura. Es tracta d'una guia lúdica i entretinguda que s'inicia amb la lectura d'una selecció de poesies que tenen com a temàtica central la primavera, tema que fa de fil conductor del llibre de la Falla Plaça Malva Tro d'avís 2016.

Condicions d'adquisició: Es permet la reproducció si se n'esmenta la procedència.

Descarregar