Quadern didàctic. Falles, teatre i ecologia a l'escola 2008

Correu electrònic Imprimeix PDF

L'aigua i el mar: un tresor per a tots

Subtítol: L'aigua i el mar: un tresor per a tots

Autor: Enric Lluch

Fotografies: Jose Manuel Rubio

Propostes didàctiques: Josep Antoni Fluixà

Format: 15 x 21 cm

Imatge coberta: Carles Barrios

Pàgines: 28

Edició: Associació Cultural Falla Plaça La Malva 2008

Descripció: L'aigua i el mar: un tresor per a tots és la proposta didàctica de l'Associació Cultural Falla Plaça Malva d'Alzira que va acompanyar en 2008 el llibre infantil de la falla. Es tracta d'una guia lúdica i entretinguda que s'inicia amb la lectura d'un text teatral d'Enric Lluch sobre el medi ambient, la contaminació, els perills del canvi climàtic i la necessitat de preservar la riquesa de l'aigua. Tot seguit es plantegen diverses activitats didàctiques.

Descarregar ací:

Públic al qual va dirigit: Xiquets i xiquetes de 2n i 3r cicle de Primària, docents, bibliotecaris, llibreters, mediadors culturals, animadors, contacontes, gestors, tècnics culturals, universitaris, estudiants.

Condicions d'adquisició: Es permet la reproducció si se n'esmenta la procedència.