Quadern didàctic. Falles, jocs i esports valencians 2009

Imatge coberta: Raül Calabuig

Numero de pagines: 28

Edicio: Associació Cultural Falla Plaça La Malva 2009

Descripcio: Jocs i esports valencians és la proposta didàctica de l'Associació Cultural Falla Plaça Malva d'Alzira que va acompanyar en 2009 el llibre infantil de la falla. Es tracta d'una guia lúdica i entretinguda que s'inicia amb la lectura del conte d'Enric Lluch L'equipatge del València i amb la lectura d'uns poemes de M. Dolors Pellicer publicats també al llibre infantil de la falla. Tot seguit es plantegen diverses activitats didàctiques.

Descarregar:

Public al qual va dirigit: Xiquets i xiquetes de 2n i 3r cicle de Primària, docents, bibliotecaris, llibreters, mediadors culturals, animadors, contacontes, gestors, tècnics culturals, universitaris, estudiants.

Condicions d'adquisicio: Es permet la reproducció si se n'esmenta la procedència.