Quaderns didàctics

La Fundació Bromera edita diversos quaderns didàctics per a fomentar l’hàbit de la lectura entre els xiquets i les xiquetes amb motiu del 2 d’abril i també quaderns temàtics amb la col·laboració d’altres entitats. L’objectiu es suggerir idees i propostes d’activitats tant als centres docents com l’àmbit familiar, les biblioteques públiques, les llibreries i els centres culturals. Un recurs molt útil i gratuït que podeu descarregar des d’ací.

Llibret de la falla municipal infantil de València 2018

Coberta Falla Infantil València

El xicotet príncep és el títol del llibret de la falla infantil de l'Ajuntament de València, que enguany ret homenatge al clàssic de la literatura universal d'Antoine de Saint-Exupéry.

Quadern didàctic: El llibret de la falla. La Malva 2018

Coberta guia Falla Malva 2018

Amb la llengua fora és el títol de la proposta didàctica de l'Associació Cultural Falla Plaça Malva d'Alzira que acompanya el llibre Tro d'avís 2018.

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2017

Cartell_2016_baixaUs animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic i el cartell "Viu la lectura, llig la vida". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2018

Coberta quadern didàctic abril 2018
Us animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic i el cartell «Llegim?». Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Pàgina 1 de 9