Quaderns didàctics

La Fundació Bromera edita diversos quaderns didàctics per a fomentar l’hàbit de la lectura entre els xiquets i les xiquetes amb motiu del 2 d’abril i també quaderns temàtics amb la col·laboració d’altres entitats. L’objectiu es suggerir idees i propostes d’activitats tant als centres docents com l’àmbit familiar, les biblioteques públiques, les llibreries i els centres culturals. Un recurs molt útil i gratuït que podeu descarregar des d’ací.

Quadern didàctic: El llibret de la falla. La Malva 2017

malva_cartell

Valenciavisió és el títol de la proposta didàctica de l’Associació Cultural Falla Plaça Malva d’Alzira que acompanya el llibre Tro d’avís 2017. Des de fa anys, la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura participa en l’elaboració d’aquesta guia lúdica i entretinguda que enguany té com a fil conductor la música en valencià. Descarrega-te-la i gaudeix de les activitats didàctiques que vos proposem.

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2016

Cartell_2016_baixaUs animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic, el cartell "La lectura,  una porta a l'aventura". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2015

diallibre15Us animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic, el cartell "Més llibres, més lliures". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Quadern didàctic: El llibret de la falla. La Malva 2015

0guiamalva15