Club de lectura

El Club d’Amics de la Lectura impulsat per la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, vol ser un punt de trobada per a totes aquelles persones sensibilitzades amb el món del llibre, l’ensenyament o la lectura. Si en vols formar part i fer-nos partícips dels teus projectes i idees al voltant de l’animació lectora, emplena aquesta butlleta i fes-nos-la arribar.

T’enviarem informació  sobre activitats, jornades, cursos, trobades... que organitza la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, i et farem arribar tot allò que organitzem per potenciar l’hàbit lector.

Dades personals
Dades professionals

La Fundació Bromera farà servir aquestes dades per a transmetre informació de les seues activitats i es compromet a fer-ne ús confidencial i a preservar sempre la intimitat de les persones. Teniu dret a sol•licitar que us siguen modificades o anul•lades totes les dades que heu facilitat per escrit a l’apartat de correus 355, 46600 - Alzira.

Type the characters you see in the picture below