III Trobada de Professorat de Valencià

portada programa_mini

Alzira acull l'1 i 2 de desembre la III Trobada de Professorat de Valencià a la Casa de la Cultura d'Alzira amb el lema «Ensenyar i estimar el valencià amb les eines presents i de futur».

portada programa

III TROBADA DE PROFESSORAT DE VALENCIÀ

Programa d'activitats

Divendres, 1 de desembre
17.30 h
Presentació de la Trobada de Professorat de Valencià. «Llengües, països, literatures». Inauguració. A càrrec de Joan Francesc Mira.

18.30 h
Sessió de treball «Estimar el valencià a l'escola i en la societat». Diàlegs sobre l'ús social de la llengua. A càrrec de Ferran Suay i Immaculada Cerdà. Modera: Vicent Moreno, president d'Escola Valenciana.

Dissabte, 2 de desembre
9.30 h
Taller «Estratègies per a fomentar la lectura en l'àmbit familiar i a l'aula». A càrrec dels bibliotubers Marta Botet i Òscar Gual. Modera: Rosa Mengual, coordinadora de la Fundació Bromera (FBFL).

10.30 h - 11.00 h
Pausa. Café.

11.15 h
Sessió de treball «Ensenyar valencià: passat, present i futur». Conferències sobre com s'ha de treballar la llengua per a fer-la atractiva a l'alumnat del segle XXI. A càrrec d'Eugeni S. Reig, Carmen Agulló i Pura Santacreu. Modera: Josep A. Fluixà, director de la Fundació Bromera.

12.30 h
Diàlegs «Recursos per a ensenyar llengua d'una manera significativa i lúdica». A càrrec d'Enric Queralt, Jacqueline Chacón i Dídac Botella i Mestres. Modera: Elena Cívico, responsable de comunicació en FBFL.

14.30 h
Dinar gentilesa de l'organització a La Gallera d'Alzira i cloenda a càrrec del grup de música Tardor.

17.30 h
Recollida de certificats.