La Fundació Bromera participa en la jornada «Llegim en família llibres i més» el dissabte 3 de juny a Les Naus

LlegimLesNaus

La Fundació Bromera col·labora en la jornada «Llegim en família llibres i més», un esdeveniment que té com a objectiu investigar els hàbits de lectura en la infància i l'adolescència.

KDDLLEGIM

La cita, que tindrà lloc el dissabte 3 de juny de 9.30 h a 14.00 h a l'espai Les Naus i que compta amb el suport de la Universitat de València, respon en les xarxes a l'etiqueta #KDDLectura.

L'entitat sense ànim de lucre continua apostant per les activitats que es realitzen a la Comunitat Valenciana per a promoure l'estima per les històries i la importància de la lectura durant l'aprenentatge, així com l'ús del valencià en tots els àmbits.

En aquesta ocasió, la Fundació Bromera instal·larà l'exposició «Com es fa un llibre?» a Les Naus. En aquesta s'explica, amb les il·lustracions d'Enric Solbes, el procés de creació d'un llibre, des de l'original fins a l'objecte físic acabat, i es fa esment de tota la gent que participa en cada part del procediment.

Durant la jornada, que és la continuació de la campanya «Un tràiler de lectura en equip» que va posar en marxa un concurs per a premiar el millor tràiler cinematogràfic d'un llibre, es realitzaran diversos tallers i activitats amb temàtiques com la televisió, la ràdio, les contalles, els còmics, les exposicions o els àlbums il·lustrats. Amb els resultats obtinguts, el Consell Escolar de la Comunitat Valenciana elaborarà un informe amb recomanacions per a l'Administració Pública.

Per a inscriure's en «Llegim en família llibres i més», cliqueu ací.