Alzira reparteix 1.000 guies sobre Estellés

estelles

L'Ajuntament d'Alzira ha repartit un miler d'exemplars de la Guia Didàctica d'Estellés editada per la Fundació Bromera en commemoració al poeta de Burjassot.

estelles

El quadern, que consta de 24 pàgines i està adreçat a adolescents i públic en general, s'ha distribuït entre els estudiants de 2n de la ESO d'Alzira amb l'objectiu de contribuir a la difusió i el coneixement de l'obra d'Estellés. La Fundació Bromera se suma a la iniciativa amb l'edició d'aquest quadern commemoratiu.

La coberta és una reproducció fidel del mural que l'artista alzireny José Antonio Espinar va realitzar en la Plaça de les Lletres Valencianes. La publicació està dividida en quatre parts, la primera parla de la vida i obra de l'escriptor i tot seguit hi ha reproduït el poema «Assumiràs la veu d'un poble». A continuació hi ha activitats per a treballar bé directament al quadern o per a dramatitzar poemes, gravar vídeos, escoltar música, escoltar entrevistes, etc. Al final s'ofereix una llista de la seua bibliografia classificada per llibres de poesia, obres completes, antologies, prosa, teatre i versions musicals de la seua poesia. Les propostes didàctiques han estat elaborades per la Fundació Bromera per la Foment de la Lectura.