Fundació Bromera

Premi Llegir 2017

lletres

La Fundació Bromera convoca una nova edició del Premi Llegir per a estimular articles de creació sobre la importància de la lectura.

El termini de presentació d'articles es tancarà el dia 30 d'octubre.

Consulteu les bases ací.

Darrera actualització de divendres, 21 de juliol de 2017 12:39

L'exposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast

COBERTA_PROPOSTES1Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu l'oportunitat de fer-ho amb l'exposició Com es fa un llibre, una mostra senzilla i de fàcil muntatge que podeu demanar en prèstec per un període de 15 dies.

Llegiu-ne més...

Catàleg de formació

La Fundació Bromera disposa d'un nou catàleg de formació amb cursos, exposicions, recursos didàctics i assessorament personalitzat sobre tertúlies literàries, estratègies per a introduir el teatre a les aules, tècniques per a fomentar la creativitat literària, l'ofici d'escriptor i el d'il·lustrador.

QUI SOM?

La Fundació Bromera per al Fometn de la Lectura és una entiat de caràcter cultural i sense ànim de lucre que compta amb una trajectòria cultura avalada per nombroses entitats i institucions públiques i privades.

OBJECTIUS

• Promoure i potenciar l'ús del valencià.
  • Fomentar activitats sobre el llibre i la lectura.
  • Formar mediadors: personal de biblioteques, docents, estudiants, etc.

A QUI ENS ADRECEM?

• A gestors culturals i mediadors, és a dir, tècnics culturals, docents, bibliotecaris i llibreters, entre d'altres.
  • A famílies.
  • A lectors.

A continuació us detallem sessions de formació dirigides a professorat, bibliotecaris, llibreters, tècnics culturals, estudiants universitaris i altres mediadors, així com les activitats que us oferim des de la Fundació Bromera per al Foment de la Lecturas. Si voleu més informació, concretar aquestes activitats o concretar-ne les condicions, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o al telèfon 962 459 704.

Descarrega el catàleg de formació:

Darrera actualització de dilluns, 13 de març de 2017 14:11

Educació de qualitat amb BIOagradables

Educacio_Qualitat_Valencia

El pròxim dijous, 6 d'octubre, a partir de les 18 hores estarem en la BIO oficina, situada a la plaça de l'Almoina número 4 de València, participant en l'activitat «Educació de qualitat».

Llegiu-ne més...

III Trobada de Professorat de Valencià

portada programa_mini

Alzira acull l'1 i 2 de desembre la III Trobada de Professorat de Valencià a la Casa de la Cultura d'Alzira amb el lema «Ensenyar i estimar el valencià amb les eines presents i de futur».

Darrera actualització de dijous, 28 de setembre de 2017 12:30 Llegiu-ne més...

Pàgina 1 de 8