Reconeixements

El Consell Català del Llibre per a Infants i Joves va concedir el Red Bull Price Isotonic a la Fundació Bromera l’any 2005. Un premi que reconeix l’energia de la Fundació Bromera per a encapçalar una sèrie d’iniciatives a favor de la lectura dels infants i joves.

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura ha estat distingida amb el guardó 1 de Maig, en la modalitat col·lectiva, atorgat per la UGT-PV-UC Ribera Baixa, la Safor i la Vall d’Albaida. El lliurament de l’escultura commemorativa, obra de l’artista Josep Díaz Azorín, va tindre lloc el 26 de maig de 2009 al Palau Ducal de Gandia. El jurat valorà la tasca de promoció de la Fundació per al foment de l’hàbit lector en tots els sectors de la societat, parant una especial atenció als lectors infantils i juvenils i al món de la cultura i l’ensenyament.