Qui som

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura és una entitat de caràcter cultural i sense ànim de lucre, membre de l'Organització Internacional del Llibre Infantil i Juvenil (IBBY), i al seu torn ho és a escala nacional de l'OEPLI i a escala autonòmica del CLIJCAT. La Fundació Bromera compta amb una trajectòria cultural avalada per nombroses entitats i institucions públiques i privades de tot l'àmbit autonòmic i nacional que han col·laborat amb ella i pel gran nombre de gestors culturals i mediadors de tot el territori espanyol que han participat en alguna de les nombroses activitats que ha organitzat al llarg d'aquests últims anys.

Els objectius principals de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura són:

• Fomentar la lectura, especialment la literària i la formativa.
  • Promoure la investigació docent sobre pràctiques que generen interés i motivació real per a la lectura entre els xiquets i donar-hi suport.
  • Fomentar activitats relacionades amb la reflexió sobre el món del llibre i de la literatura.
  • Promoure i potenciar l'ús de la llengua pròpia dels valencians.

Descarregar més informació