Comanda de Publicacions

Escolliu les publicacions desitjades

Dades d'enviament

Animació lectora

(La Fundació Bromera t’ofereix la possibilitat d’una sessió d’animació lectora relacionada amb el llibre que tries. Senyala si estàs interessat i des de la Fundació ens posarem en contacte amb tu per tal d’explicar-te el preu i les condicions)

La Fundació Bromera servirà el material en el termini d’un mes a partir de rebre la petició amb els ports a càrrec del sol·licitant. En cas que el material tinga algun cost, l’enviament inclourà la factura, que s’haurà de fer efectiva en el momento de la recepció dels llibres.

La Fundació Bromera farà servir aquestes dades per a transmetre informació de les seues activitats i es compromet a fer-ne ús confidencial i a preservar sempre la intimitat de les persones. Teniu dret a sol·licitar que us siguen modificades o anul·lades totes les dades que heu facilitat per escrit a l’apartat de correus 355, 46600 Alzira.

Type the characters you see in the picture below