Premi Llegir 2017

lletres

La Fundació Bromera convoca una nova edició del Premi Llegir per a estimular articles de creació sobre la importància de la lectura.

El termini de presentació d'articles es tancarà el dia 30 d'octubre. Consulteu les bases ací.

L'exposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast

COBERTA_PROPOSTES1

Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu l'oportunitat amb l'exposició Com es fa un llibre, una mostra senzilla i de fàcil muntatge que podeu demanar en préstec per un període de 15 dies.

La Fundació Bromera reconeix la trajectòria de Rosa Serrano

Sopar_premi

La Fundació Bromera, que enguany celebra 15 anys de vida, va reunir vora 200 persones en el lliurament del Premi Fundació Bromera al Foment de la Lectura 2017, que ha recaigut en Rosa Serrano.

Fundació Bromera

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2016

Cartell_2016_baixaUs animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic, el cartell "La lectura,  una porta a l'aventura". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Llegiu-ne més...

Pàgina 1 de 22