Premi Llegir 2018

Bases_Premi-llegir-2018-1

La Fundació Bromera convoca una nova edició del Premi Llegir per a estimular articles de creació sobre la importància de la lectura.

El termini de presentació d'articles es tancarà el dia 30 d'octubre.

Consulteu les bases ací.

L'exposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast

COBERTA_PROPOSTES1Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu l'oportunitat de fer-ho amb l'exposició Com es fa un llibre, una mostra senzilla i de fàcil muntatge que podeu demanar en prèstec per un període de 15 dies.

Enllaç Llegiu-ne més...

L'Alcúdia acull el XI Congrés d'Educació del 27 al 29 de setembre

Josep Lluis Bausset

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura participa en l'onzena edició del Congrés d'Educació Josep Lluís Bausset, que organitza cada any l'Ajuntament de l'Alcúdia i que enguany tractarà temes com l'educació en valors, l'ètica i els drets humans.

Enllaç Llegiu-ne més...

Fundació Bromera

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2018

Coberta quadern didàctic abril 2018
Us animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic i el cartell «Llegim?». Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Llegiu-ne més...

Pàgina 1 de 18